Wednesday, December 23, 2009



Skrg ni aku pun dah mula melakukan biz berkaitan dr sukida ni heheheh kat depan kedai aku ada 1 mesyin dr sukida ni utk kegunaan rakyat Taman Universiti Skudai JB ni. heheheh lg2 la skrg ni kesihatan sambil beramal. air ni bagus aku memasak pun guna air ni hehehh lgpun jimat gas heheheh skrg ni botol pun aku ada jual ari tu promosi diberi air percuma berduyun2 org datang so pd kwn2 yg nak cr penapis air utk rumah n kesihatan ko org blh la hubungi aku k. heheheh layannnnn

2 comments:

  1. di sebelah mana kedai sukida anda? berapa harga 5liter air tu?

    ReplyDelete
  2. hai saya ada kedai tp bukan kedai sukida. cuma ada mesin air sukida tu jer kat dpn kdi sy. klu nak beli penapis utk rumah sy blh aturkan. kedai saya kat jalan pertanian 26 kat tangki air tu. em rasa sy klu 5.5 liter air tu skrg ni tak samapi rm 2 kot. ntt sy pastikan cos slalu suami sy yg ambil. ntt sy tambah info lg k tq cos bertanya.

    ReplyDelete