Sunday, April 18, 2010

Program Kepimpinan Pemimpin Muda!


Heheheh dah lama dah program ni berlangsung aku cuma blm ada masa nak upload dlm blog n story2 ckit. Program2 yg lain gambar ada dlm kamera akak aku pinjam. Tapi ada gak program yg tak ambik gambo cos terlupa heheheh yg ni nasib huby aku ingat nak ambik heheheh klu tak lesap gak heheheh. aku bila dah pegang mike mmg lupa semua sepatah kate rakan2 aku pun heheheh sawan mike heheheheh. ok ni program pada 27/2/2010 em so far so good mase tu bersama2 8 fesi termasuk huby aku paksa ia tolong (jimat cos) heheheh so far komen student ttg program amat memberangsangkan sehingga pihak sekolah tu merisik2 aku ttg program utk pelajar yg bakal menduduki UPSR ntt. so Zaazzzzzz ni snap shot yg nasib huby aku sempat ambik heheheh tu la susah org sawan mike ni bila dah pegang mike heheheh.


heheheh org sawan dah mula bercakap lupa dunia dah heheheh teringt satu masa dulu masa sku buat ceramah kat sek di terengganu bertemankan kwn aku yg namenya miss faz tu. cr nak ingatkan aku masa dah nak abis dia tulis sekeping note bg aku dlm note tu tulis "jgn sawan mike ok" hehheheh 

pelajar2 memberi tumpuan dlm aktiviti & ceramah.


pelajar2 ni bes sangat bg komitmen

em setakat ni jer la aku kongsi cos skrg nak wat sesi kaunseling plak ngan klien . k selamat menjamu mata :P salam sayang dr mama zue!

2 comments:

  1. semoga programnya bisa berjalan perfect...
    semakin banyak pemimpin-pemimpin muda yang berbudi pekerti yang baik.

    ReplyDelete
  2. wah infonya bagus sob..
    sangat bermanfaat & lengkap lagi..
    makasih ya :)
    salam kenal :)




    #Happy BLogging :D

    ReplyDelete