Friday, April 9, 2010

SIMPANAN & PERLINDUNGAN. TAKAFUL IKHLAS!

Em br sempat update blog biz ni huhuhuu bz sgt sejak kebelakangan ni. buat taklimat takaful, jumpa klien, urus ceramah n program. Sampai kedai komputer aku ni tutup selama 2 minggu cos aku tak sempat nak upgrade kmptr2 ni emm. so hari ni hari pertama aku mula buka blik kedai komputer harap2 perniagaan aku blh pulih seperti biasa la AMIN! ok berkaitan dengan takaful ikhlas, kami diberitahu satu killer produk nak open balik tapi cume sebulan jer promosi so klu ada saper2 yg sygkan mak bapa yg dah berumur 50 blhlah ambil kan mereka perlindungan ini cos murah sangat RM 50 sebulan / 1 unit. Cover kematian biasa n kemalangan. blh cover smpi umur 80 thn. produk ni start dr 14/4/2010 - 14/05/2010. so renung2 kan. Produk2 lain yg berkaitan aku akan try update. klu nak maklumat lanjut clik jer link ni http://www.takaful-ikhlas.com.my/ . nak tgk video klic kat downloads and multimedia. klu nak maklumat tambhn blh la hubungi sy n sy uruskan nanti yer. selamat menyimpan dan beramal.

No comments:

Post a Comment